SHKS Kalite Yönetimi
BÖLÜM KALİTE SORUMLULARI:
Dosyayı açmak için tıklayınız.
KOMİTELER:
Kalite Komitesi
Çalışan Güvenliği Komitesi
Hasta Güvenliği Komitesi
Eğitim Komitesi
Enfeksiyon Kontrol Komitesi
Tesis Güvenliği Komitesi
Transfüzyon Komitesi
Kalite Yönetim Direktörü / Arzu SARI
Hastanemiz; T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı tarafından yayınlanan Sağlıkta Hizmet Kalite Standartlarına göre Kalite Yönetim Birimini oluşturmuş ve çalışmalarını bu doğrultuda sürdürmektedir.
Kalite yönetim direktörü görev tanımı
ÇAL DEVLET HASTANESİ KURUMSAL AMAÇ VE HEDEFLER
AMAÇLAR
1. Hastanemizde sunulan her türlü sağlık hizmetinin, hasta memnuniyetini sağlayacak şekilde verilmesini sağlamak.
2. Hastanemizde fiziki alan yetersizliği olan hizmet birimlerinin yapılacak düzenlemelerle uygun alanlara taşınmasını sağlamak.
3. Hastanemizdeki hasta bekleme alanlarının hastaların ihtiyacını karşılayacak şekilde yeniden belirlenmesi ve oturma gruplarının bu alanlara konulmasını sağlamak
4. Hastane çalışanlarımıza yönelik sağlık hizmetleri ihtiyaçlarını karşılamak üzere uygun birimler oluşturmak.
5. Hastane bilgisayar otomasyon sistemini güçlendirmek.
6. Hastanenin elektrik tüketiminde tasarruf sağlamak.
7. Hastanemiz binasında gerekli görülen tamirat ve tadilatları yapmak
8. Hastanenin teknik alt yapısına yönelik cihaz ve donanım eksikliklerini gidermek.
9. Hastanenin görsel alanlarını modernize etmek.
10. İhtiyaçlar doğrultusunda hastanede çalışacak idari ve sağlık personel sayısını artırmak.
11. Hastane çalışanlarına yönelik kişisel gelişim eğitimleri vermek.
12. Sağlık çalışanlarına yönelik mesleki sertifikasyon sayısını arttırmak
13. Hastane çalışanlarına yönelik hizmet içi eğitim faaliyetleri düzenleme yapmak
14. Yüksek nitelikli hasta bakım ve tedavi hizmetlerini uygun maliyetle üreterek hastaların hizmetine sunmak
HEDEFLER
Hizmet sunumunda kaliteye önem vererek hasta ve çalışanların memnuniyetini sağlamak amacı ile; en ileri bilgi ve teknolojinin yeterli düzeyde sunulduğu, hasta odaklı bir hastane olarak, hasta ve çalışan memnuniyetinin en üst düzeye ulaştığı, mükemmel tıbbi bakım hizmetleri ile konforlu otelcilik hizmetlerinin birbirini tamamlayacak şekilde sunulduğu, lider bir sağlık kuruluşu olmayı hedeflemektedir.
Hastanemiz; T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı tarafından yayınlanan Sağlıkta Hizmet Kalite Standartlarına göre Kalite Yönetim Birimini oluşturmuş ve çalışmalarını bu doğrultuda sürdürmektedir.